niedziela, 8 stycznia 2017

Postanowienia noworoczne!

Hej!

Tak... jak chyba każdy z nas ja też postanowiłam sobie parę celów na nowy rok :)
Założyłam nowy kalendarz, spisałam je wszystkie i codziennie tam zaglądam. Planuję wakacje, szukam tanich biletów, rozpisuję posiłki, treningi itd.
Myślę, że każdy z nas powinien mieć taki kalendarz. Pomaga to niezwykle się dobrze zorganizować, wykonać wszystkie zaplanowane czynności i przynosi ogromną satysfakcję kiedy zaznaczasz kolejne zadanie jako wykonane !

Co zapisałam w swoim kalendarzu?

1. Treningi 3 razy w tygodniu! Nie mniej, nie więcej. Postanowione, koniec i kropka. Nic się samo nie wydarzy. Dość użalania się nad sobą, marudzenia i niezadowolenia ze swojej sylwetki. Uwierzcie mi, osoby uchodzące za "szczupłe" lub "zgrabne" też mogą być niezadowolone ze swojego wyglądu! Gotuje się we mnie kiedy słyszę " Mówisz tak, jakbyś ważyła 100 kg".

2. Dieta. Niezbędna konsultacja dietetyka albo trenera personalnego. Bez diety nie ma efektów. Możemy bardzo ciężko pracować nad sobą i katować się treningami, ale to odpowiednia dieta decyduje o naszym wyglądzie!

3. Następnego Sylwestra spędzę aktywnie! W górach, w basenie, na nartach... i zaplanuję go możliwie jak najwcześniej.

4. W tym roku zrobię porządną segregację ubrań i kosmetyków. Przyznaję, uwielbiam próbować nowe kosmetyki, zarówno te kolorowe jak i do codziennej pielęgnacji. Ile z nich leży odłogiem? Ile z nich zapuściło już korzenie w szufladach? Ile może być przeterminowanych? Nie używam - oddaje lub wyrzucam.

5. Wakacje w Emiratach Arabskich. Żadne All Inclusive! Uwielbiam podróżować, więc tutaj doskonale sprawdzi się objazdówka :) Wprawdzie wycieczkę zarezerwowałam już w 2016, ale sam wyjazd zaplanowałam na maj!


6. Jeśli pozwolą mi fundusze to panuję również drugie wakacje około września-października. Może last minute?



7. Kilka postanowień odnośnie mojej firmy. Stworzenie angielskiej wersji strony, kursy baristyczne, wyjazdy sprzedażowe itd.


8. Moim marzeniem są idealnie białe zęby. Wiem, że każdy z nas ma inny odcień kości, ale jest możliwe rozjaśnienie ich o 2-3 tony. Wizyta u dentysty zaplanowana na luty!

9. Wiza do USA. 

10. Prowadzenie tego bloga jak należy! Po dwóch postach zaprzestałam blogowanie bo... no właśnie, bo co? Bo paraca, bo trzeba zrobić obiad, bo trzeba posprzątać, bo jakiś wyjazd itd. Zawsze się znajdzie jakaś wymówka! Koniec z wymówkami.

Tak z grubsza wyglądają moje plany na nowy rok. Mam nadzieje, że ten wpis będzie motywacją dla mnie samej i przypomnieniem, że nie mogę się poddawać, tylko dążyć do realizacji moich celów.

pozdrawiam
Ola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz